Dags att sova nu

Jahapp.. Jag och mamma åkte och fikade lite hos Tina och Uffe och hämtade lilla Ester. När vi kom hem var Fredde här, vi gjorde inte så mycket, vi gick ut med Ester och sen satt jag vid datorn lite och kollade och sen så skulle vi krypa i säng. Eftersom Fredrik kände sig lite sjuk, han hade ont i kroppen och sådär. Sen så dröjer det inte så länge så ringer det på hans telefon. Då var det ju såklart sandning, så det var bara för honom att pallra sig upp, för nu var han ju inte så sjuk längre.  Haha! Jag följde med ut med Ester för han skulle bli hämtad, så vi tog en liten promenad, sen kom han och hämtade Fredrik och jag och Ester bevag oss hemmåt. Så nu ligger jag här igen, själv :D . Det är faktiskt jävligt skönt att sova själv ibland! jag har tankat hem Lime Wire och tänkte jag skulle hitta på nått bra photoshop, men det jag tänkte ladda ner det fungerade inte att ladda ner. Så jag vet inte ja, det kanske fungerar imorgon. Nej nu ska jag försöka sova tror jag. ´Godnatt


Kommentarer
Linnsan

Lime wire är inge bra när man ska ladda ner sånna program :p jag har försökt ^^, vet inte nått bra program som man kan ladda ner i , men det finns nog bättre en limewire iallafall ^^,

2009-03-05 @ 16:58:41
URL: http://linnlandberg.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0