Blä

Nu har jag lagat mat, och det blev pasta med nån bacon i tomat sås. Det blev skit gott. Förutom att jag råkade hälla halva kastrullen med pasta i slasken, eftersom pappa hade för mycket vatten så det kokade det över så jag skulle hälla bort lite vatten, och så tappade jag locket så halva kastrullen med spagetti ramlade ut, eftersom det var färskpasta så ligger pastan längst upp på yta men det förstog inte pappa så han hade lika mycket vatten som han brukar. Aja det är sånt som händer, det var ju i och för sig jag som hällde ut allt. Men från början var det hans fel, haha! För han försvann efter en stund, för att svara i telefonen. Aja gott blev det iallafall. hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0