9/3 - 09

En ny dag är det idag. Klockan är tio och jag är trött. Jag gick ju som sagt upp tidigt och åkte med skolbussen in till stan. gick och köpte en kaffe och en macka, jag hade en kupong så det blev bara 10:- kronor. Sen gjorde jag lite annat, som gick bra! Sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här och funderar på att ta en lite tupplur. jag jäspade hur många gånger som helst på vägen hem. Jag känner att jag börjar faktiskt bli duktigare på att blogga nu, det kanske är för att jag har börjat vant mig vid de här små knapparna som jag har på min lilla dator. Jag märkte när jag satte mig vid jennys data i torsdags eller när det var, att jag tyckte att den var skit stor, men egentligen är det ju faktiskt min som är liten, hehe! Ikväll har vi spelar möte, så det blir ingen träning, men det gör faktiskt ingenting. Vi ska väl prata om tränningslägret hoppas jag, det är bara knappt en månad kvar tills vi ska åka på det. Vi ska åka till Osby i skåne i tre dagar. Det blir nog roligt hoppas jag. Jag och Sara står för "underhållningen" eller vad man nu ska kalla det. Vi ska iallafall komma på en massa lekar och grejer. Fast det är tre stycken från herrlaget också, så vi skulle bestämma saker tillsammans. Det kommer bara bli drygt att sitta i en buss i 7 timmar, eller vad det nu kan ta att åka. Albin kommer hinna fylla år också, han fyller ju 15 så jag ska köpa lite roliga saker till honom! Tänk vad mina småbröder börjar bli stora, Jakob fyller tonåring och Albin fyller 15. Men för mig kommer de alltid vara mina småbröder, oavsett hur stora de blir. Om knappt ett år då fyller jag 18 och då jävlar är det körkort som gäller, så man kan ta sig vart man vill. SKÖNT! Egentligen har jag inte tid att sitta här, eftersom jag har svenska prov imorgon, och det känns inte bra. Men jag vill verkligen klara det så jag har det gjort. Sen har jag dem där jävla praktikuppgifterna, men de är nog inte så svåra kan man ju hoppas. Sen har jag den där uppgiften om israel och palestina som jag inte börjar med. Någon annan som inte börjat med den i min klass? Man kan ju hoppas att det inte är bara jag som inte börjaat med den. Sen måste jag läsa ut boken också. Nej ursh nu kan jag inte sitta här längre. Hejdå! ha en bra dag!


Kommentarer
Niccole

jag har inte börjat :D

2009-03-09 @ 10:34:32
URL: http://tvaungaforaldrar.blogg.se/
Linnlandberg :)

höhö , jaa du borde blogga mer ^^,

du , kan du tänka dig att åka buss till tyskland då ? ;) haha

2009-03-09 @ 16:12:05
URL: http://linnlandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0