10/2 - 09

Japp, då var det Tisdag då. Jag sitter i skola och har precis skrivit svenska prov. Det gick faktiskt hyffsat bra. Jag svarade på nästan allt iallafall. Så det var inte så svårt nu när man hade pluggat lite. Om 40 minuter så ska vi samlas i aulan alla 1:or. Sen efter skolan så får jag se vad som händer och sker. Jag har ju inget svenska prov att plugga till iallafall kan man ju hoppas, om jag inte behöver göra om det här då förståss. Men jag har ju tusen andra saker som ska göras så det blir väl hem och plugga idag med kanske? Får se hur det blir. Måste iallafall läsa mera i boken. Har ju knappt kommit någon vart. Nu känner jag att jag inte har något vettigt att skriva. Ska gå ner och kolla om Emma har rättat proven, hon sa att hon skulle göra det direkt. Hejdå! ha en bra dag i snövädret.

Kan det inte bara sluta komma snö nu? Det är mysigt med snö men nu får det räcka, jag vill ha vår och sommar! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0