update

Har inte hänt så mycket de senaste dagarna, har varit istan idag iallafall och kollat runt lite med jenny och Elina, det blev bara en cola och ett busskort för min del. Åkte bussen hem och blev hämtad av mamma och pappa i nya bilen :) jag tycker att den är lite liten mot den förra, men man vänjer sig. Hem och laga mat och sen iväg på match, vi vann matchen med 8-1 vi hade fyra stycken 2 målsskyttar, och jag var faktiskt inräknad där. Mina knän funkar faktiskt nu, med tejpning, men de finkar inte så bra i knävecket, tejpen sliter ut huden eller hur man ska förklara sig, så nu har jag skit ont där, men jag ska nog inte vara med och spela de två sista matcherna med u-laget, tror faktiskt att jag behöver vila. Fick värsta smällen på foten i början av matchen ¨så jag gick av och kylde och lindade, så det gick bra att spela hela matchen, men sen när jag tog av mig skorna och det så kände jag att det gjorde ont och nu kan jag knappt gå, fast det kan vara för att mamma har lindat den nu, men vi får se imorgon hur det blir, om jag kan gå eller inte. Det är helt sjukt hur det inte kan kännas när jag spelar men nu efterråt gör det skit ont, konstigt! i morgon blir det midsommar hemma hos Larsson, ska till Jenny innan och mysa med henne och Elina (kanske Isis) :) , på Lördag blir det Björkis med brudarna. Jag ska bara ha kul och inte bry mig om nått annat. Puss och godnatt skriver nog inte på ett tag nu igen :D GLAD MIDSOMMAR!



Kommentarer
anna

JAAA VEETT !!! :D

Köper du den till mig? ;) <3

2009-06-23 @ 08:45:33
URL: http://nets.blogg.se/
anna

Vad fin din blogg är föresten :)

2009-06-23 @ 08:45:48
URL: http://nets.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0