Tjabbatjena

Nu ligger jag i min sköna säng, det man längtar efter hela dagen, att  få gå och lägga sig. haha! Danne och Jenny åkte precis hem, när dem kom så gjorde jag hamburgare, hade inte ätit middag, så jag lagade middag runt tio. Det blev lite slaffsigt som vanligt. Gott blev det iallafall, vi satt vid köksbordet och snackade lite och så. Efter ett tag så började vi kolla på rallybrudar, och sen har vi bara garvat och haft kul.

Jag blir så trött.. hur fan kan man göra så mot en tjej om och om och om och om och om igen. Vad är problemet? vad är det man inte är nöjd med? och hur kan man som tjej bara ta tillbaka och ta tillbaka och ta tillbaka hela tiden? Vart finns gränserna hos folk? varför har man en tjej som man är otrogen mot hela tiden? jag blir så jävla arg på sånt där. Visst man älskar varandra så himla mycket,I know, men någon gång måste man väl än då sätta en gräns? eller? är jag fel ute, även om man älskar en person hur jävla mycket som helst så måste man väl än då förstå att det är nått som är fel, det är något man gör fel, som den andra inte är nöjd med. Man kan inte kalla sig stark när man tar tillbaka en kille efter så många gånger, man är svag! Jag har också varit svag, jag var svag hur jävla länge som helst. Men jag tar inte skit längre!!! Det borde ingen annan heller göra. Hoppas ni kommer på det en vacker dag, att ingen är värd att bli behandlad så. Jag kom på det till slut.Skärp er förfan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0