Tjabbatjena Tisdag

Idag är det Tisdag, och jag är som sagt hemma från skolan. Jag vaknade alderles försent. Jag hade ställt klockan på 8 men jag somnade ju om såklart. Så jag vaknade tio och gick upp halv elva. Nu harjag iallafall skrivit klart det där så får vi se hur det blir med det. Jag, mamma och Jakob ska åka in till Stan runt klockan ett och så ska vi till doktorn med mitt knä och sen så ska mamma och jakob kolla på skolavslutningskläder till honom, han har ju blivit så stor nu. Han ska sluta 6:an så nu finns det ingen i  familjen som går på Åkerlännaskolan.  Så jag funderar på att följa med dem, eller om mamma skulle kunna svänga förbi skolan och hämta matteboken, kom ju på att jag har den i skåpet och har jag ingen mattebok så kan jag ju inte hjälpa Niccole, men jag kanske kommer ihåg vad som ska komma med så att jag kan hjälpa henne en då. Nu ska jag gå och packa väskan, måste ta med mig fotbollsgrejer eftersom det är tunering med skolan, men jag funderar om jag inte ska vara med på den, tänk om jag gör illa mig. Det skulle ju inte vara så lyckat. Jag har ju faktiskt match på kvällen. Bye bye :)


Kommentarer
anna

TAAAACCKKK :D <33 Så jävla underbart hihiiii.. Vilken dag slutar du skolan? :)

2009-06-10 @ 09:52:17
URL: http://nets.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0