Tisdag

Halloj, idag så har jag varit hemma hos Sara hela dagen och bara tagit det lugnt, ätit mat, kollat på tv och snackat skit. Det är livet det, hehe! Efter det så åkte vi på match till Skuttunge, det gick väl sådär, jag fick börja spela som back och det funkade bra, blev lite trött bara, men det funkade bra. Sen i andra halvlek, så fick jag spela forward det funkade väl också ganska bra. Höll på at göra mål några gånger och så men fick inte in någon. Vi har sådan jävla otur hela tiden, sista matchen före uppehållet med A-laget, men det kanske vänder kan man hoppas. Träning imorgon igen och match med u-laget på torsdag, kan ju hoppas att jag inte slår i huvudet som jag gjorde sist före midsommar, hehe!! Hoppas att midsommar blir toppen :) Nu ska jag kolla lite mer på tv och sen sova, vill fan inte sova på mitt rum, det är så jävla stökigt och äckligt. kanske ska städa imorgon då?? SOVGOTT


Kommentarer
Anonym

haha,jag vill inte heller sova i mitt rum,det der ut som en soptipp!

2009-06-16 @ 22:41:45
jennythepenny

a kommentaren innan va från mig :P

2009-06-16 @ 22:42:34
Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

fin design :)

2009-06-16 @ 22:52:06
URL: http://etalvis.blogg.se/
Linn :)

Hihi tackaar! :D<3

2009-06-17 @ 23:45:56
URL: http://linnlandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0