Stektpotatis

Ja dagen har gått väldigt fort, beror väl på att jag inte gjort så mycket, men vi börjar med att uppdatera lite.

Tisdag: skippade skolan, åkte till doktorn och han hittade ingenting i mitt knä, hade inte ont då heller. Åkte och köpte ett knäskydd iallafall för det hjälpte ju med att tejpa. Efter det åkte jag och mamma upp på stan och mötte upp Albin och jakob för vi släppte av dem innan, de skulle kolla på avslutningskläder och jag gick till bussen. Niccole mötte upp mig vid bussen. Så himla kul att träffa henne, en riktig kula har hon fått nu också. Vi gick upp till henne och käkade lite och så, alltid gott med mat. Sen kom Emil hem och han hade med sig sin pappa som skulle smörja dörren. Riktigt pratglad var han, vi pratade om jordbruk och en massa sånt. Så när Niccoles mage har försvunnit så skulle han ta med Emi, Niccole och Pysen och komma och hälsa på, och dem är så välkomna så! Efter det så gick vi ner till macken och köptte glass, (blev till och med bjuden) Tack för det, sen så tog vi en promenad. Jag hade med mig kameran så det blev en del bilder, jag har inte lagt upp dem än men gå in på Niccoles blogg och kolla www.tvaungaforaldrar.blogg.se . vi gick riktigt långt faktiskt, och vädret var fint, lagom skönt liksom. När vi kom tillbaka så kollade vi lite på tv och sådär. Sen runt nio så blev det middag, vi käkade pyttipanna och stekt ägg, jag tror aldrig att jag har ätit någon så god pyttipanna någon gång. Riktigt gått. Sen så gjorde vi inte så mycket mer, vi pratade lite, funderade på namn till Pysen, Niccole låg och pratade så ingen kunde sova. Haha! vi somnade ganska sent så trött var man dagen efter, men upp kom vi iallafall och käkade frukost  och när vi tittade ut så öste regnet ner, och jag som bara hade leggins och kjol och typ balerina skor, haha! sen dem följde med mig till bussen och på bussen träffade jag träffade på Lisa, när vi klev av bussen så mötte vi upp isis och vi gick till Hemköp och köpte matsäck, jag köpte en sallad som jag trodde var god, men det visade sig att den smakade skit. Vi åkte till Sunnersta där vi skulle ha fotbollstunering, men jag hade bestämt mig att jag inte skulle vara med, men jag kunde inte låta bli så jag lånade Lisas gympadojer och Linns byxor, haha så jag var med iallafall. Våran klass var verkligen sämst. Vi förlorade alla matcher, men vi kämpade på bra och det är bra bara det. Vi gjorde två mål iallafall. Efter det så käkade vi matsäcken, jag slängde mer än halva salladen och käkade bara kexchoklad. Vi tog bussen tillbaka till Stan vilket tog en jävla tid, smockat med folk. mamma hämtade mig Lisa E och Isis efter mycket skrik och gap, men det är så vi är jag och min mamma. Men vi brukar inte skrika sådär, hon började med att vara tjurig för hon inte käkat på länge, men när vi satte oss i bilen sen så var det lungt haha. Vi skjutsade hem isis och åkte och hämta jakob vid hans skola och skjutsa hem lisa och sen hem till slut. Hem och käka och lite sånt, jag lagade mat. Det blev pasta carbonara. men det blev inge bra.. haha men vad gör det då! Sen iväg och hämta matchkläderna hemma Hos Sara, hon skulle inte vara med för dem hade bal, hon var jätte fin :) Sen till Affären för att vänta på Sara och Emma och sen hämta Maria och så for vi iväg till alunda på match. När jag klev ur bilen så började knät krångla :s skit konstigt!! tänkte att det kanske skulle gå med knäskyddet, men det gick inte. Så mamma fick tejpa och det funkade skit bra!!! Jag fick börja att spela mitt mitt på matchen, men jag blev för offensiv så jag fick kliva av så dem fick förklara för mig hur jag skulle vara. haha! men sen fick jag fortsätta som forward. Riktigt kul att få spela där, men jag gjorde ju inget mål.. Typiskt, nu kanske jag inte får spela där mer. haha! kan ju hoppas iallafall. Dagen idag har det inte hänt så mycket. Nu ikväll har jag varit  på Jakobs skolavslutning, mysigt :D nu ska jag gå, hejsvejs :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0