Snart dags att åka hemmåt

Idag är det sista dagen som vi är här i Skåne, till kvällen så åker vi mot Småland och sover någonstans.. så imorgon kommer vi gå på high chaparall och sen åka hem mot kvällen. Idag vet jag faktiskt inte vad vi ska göra, antagligen inte så mycket. Vädret är inte på topp idag heller tyvärr. Jag  ska iallafall packa ihop mina saker alderles strax och ta en dusch tänkte jag. Blir nog inget mer skrivande nu förns jag kommer hem. Hoppas alla har det bra och lever livet fullt. Man ska leva dagen som om det vore den sista. Peace out people!!


Kommentarer
Sanna

Tack så himla mycket :D

2009-06-30 @ 21:54:39
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0