Skåneskåne

Hejhej! igår åkte vi ju till skåne, det känns som om det var mycket längre sedan vi kom hit, men det var faktiskt igår vi åkte hit. Vi åkte klockan sex igår morse och kom hit vid tre. Det var full fart här, alla fixade till festen och så. Alla kom runt sju, då hade jag hunnit gå en sväng med kameran ner till sjön också. Maten var super god, alla var super trevliga. Hade lite tråkigt till en början, men sen när bandet började spela så blev det ös, fan va dem kan röjja här! hehe. Bandet spelade värsting låtar och det blev en riktigt rolig kväll. Vi kom i säng när fåglarna kvittrade och det var runt fyra, så då hade vi varit uppe i 23 timmar. Jag hade i och för sig sovit i bilen men endå:P idag så sov vi till tolv, käkade frukost och hjälpte till att röjja undan lite. kollade igenom korten från igår, det blev en hel del. Sen så gick jag Albin och Sofie ner till Sövdesjön och låg där och solade och badade. Men albin drog typ direkt när vi kom, han skulle bara köpa glass. vi gjorde inte så mycket här efter det, sen så åkte vi till Sturup (flygplatsen) och hämtade jakob som var duktig och flög själv ner. Sen hem och där var det lite folk som kom för att äta upp maten som blev kvar sedan igår. Alla är så trevliga och roliga här :) Inte gjort så mycket mer, men det är riktigt mysigt att vara här. Avslappnande liksom. Sen imorgon får vi se vad som händer, vet inte vilken dag vi kommer att åka hem, vill inte åka hem liksom.. Men nu ska jag kolla på tv med Sofie lite :) puss hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0