rubrik saknas

Sitter i sängen och kollar på föräldrafällan. Duschat har jag precis gjort också, ska bara ta det lungt ikväll, det kommer en då inte hända någonting. Så det blir till att kolla på tv eller nått. ska ju som sagt spela match imorgon i Enköping. Har samling halv tolv. Hoppas bara att jag kan somna ikväll, finns ju risk för att jag inte kan det eftersom jag sov så länge imorse, aja det blir nog bra det med.  Åt skit god middag idag, halva potatisar i ugnen, dem blev skit bra. Men nu är jag hungrig igen, så jag ska nog gå ner och käka någonting igen snart. haha jag slänger in en lista.. har inget att gööra.




Ditt äldsta hångel?  hmm



Hur många har du varit riktigt kär i?  2 tror jag



Vad tycker du om kärlek?  när det går bra så är det underbart.



När kramade du någon sist?  två dagar sedan



Saknar du någon speciell person? Ja



Har du svårt för att bli kär?  nja det beror väl på



När kysste/hånglade du med någon sist?  you never know



Ångrar du det? nej



Är du singel? ja



När fick du senast en komplimang?  några dagar sedan



Har du hånglat med någon av samma kön? Såklart haha!





HAR DU NÅGONSIN:





Varit medvetslös: vet inte, svimma iaf.



Hånglat med nån riktigt ful: nepp



Hånglat med fler än 5 pers: Jopp



Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?  ja



Gjort något riktigt dumt? Det har väl alla



Gjort något du verkligen ångrar? Ja



Varit nykter på nyårsafton? Ja



Åkt ambulans? Nix



Gjort nåt olagligt? Vet inte, det har man säkert


Blivit polisanmäld? nepp



Fått din mamma att gråta? vet inte



Slagit ner någon?  nja, bara lillebror



Skämts över dina föräldrar?  nej det tror jag inte



Skämts över dig själv? Vad ska man göra det för?



Sagt jag älskar dig och menat det? ja det är klart, varför ska man annars säga det

Tar du droger?  nej såklart inte



Dricker du? jaadå



Vilka kläder sover du i?  oftast bara i trosor, men ibland med tröja och shorts


Vad hatar du verkligen?  svek och lögner



Varit kär? Ja



Har du varit kär i någon du inte haft chans på? ja när jag var liten haha



Är du ensam nu? ja



Vill du gifta dig? skulle väl inte sitta helt fel



Vill du ha barn? JA!





SENASTE PERSONEN SOM:





Sov i din säng?  det  var bara jag



Såg dig gråta? vet inte, mamma tror jag



Fick dig att gråta? Fredrik



Du delade en cigg med?  i dont smoke.. ellleeerr?? hahah skojja!!



Du gick på bio med? vet inte, var ett tag sedan



Skällde på dig? vet inte





DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:





Gråtit? Nej



Kramat någon? nepp



Pussat någon? nej



Köpt någonting? ja godis och chips


Sjungit? haha ja gör det varje dag



Saknat någon? Ja



Varit full?  nix


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0