Potatismos

Jag har kommit lite längre på det där arbetet nu iallafall, men jag körde verkligen fast. Jag måste lämna in det helst imorgon, så när jag kommer hem från träningen så får jag komma på nått att skriva i slutet. Den där recensionen skiter jag i nu, orkar inte!! Imorgon ska jag ju som sagt till doktorn, och jag har hört att vi inte har nått i skolan, eller vi har det men det är för dem som har kompliteringar, då kan jag lika gärna sitta kvar hemma och göra det där arbetet klart och sen åka med mamma till doktorn. Imorgon ska jag äntligen få träffa Niccole också :D:D ska bli så roligt! tänkte ta med mig kameran också, har ju sagt att jag ska ta kort på henne och emil, så vi får väl se hur det blir. På onsdag ska vi ha fotbolls tunering med skolan, får se om jag äns kan vara med. Jävlar va kul det hade varit att spela mot lärarna, hoppas att knät inte känns nått ikväll och att jag kan vara med på tuneringen och på matchen på kvällen. Vill verkligen det. Hatar att ha små ont. Och särskilt när det kommer ibland, det känns liksom som om knät låser sig. Skit konstigt! Får väl antagligen svar på det imorgon hos farbror doktorn. Kan ju hoppas iallafall, det är ju inte alltid man får svar en då. Funkar det med tejp ikväll så ska vi köpa ett liknande knäskydd imorgon. Till middag blev det potatismos därav rubriken haha..

Ska gå och packa väskan nu, hejdå :D



slänger upp två bilder från sista april :) ska lägga ut fler på facebook, men det har inte blivit av!


Kommentarer
jennythepenny

åå bara en massa snygga brudar på korten haha :p men vad fan håller jag på med,taffsar på elina? haha ;D

2009-06-09 @ 00:07:18
Amandiiis

haha jaa :) , ja det tror jag nog att du gör.. DEt skulle inte förvåna mig :P hha

2009-06-09 @ 11:47:16
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0