ojoj

Ja här har det inte blivit mycket skrivande de senaste dagarna, har inte orkat fast det egentligen finns hur mycket som helst att skriva om. Midsommar helgen är förbi och den har varit skit rent ut sagt, fast det vi gjorde var roligt men jag blev av med rubbet kan man ju säga. I fredags så var vi hemma hos larsson på logfest och hade det skojj, när vi skulle åkta så var det pengar borta, 100 kronor, inte så mycket men jag blir irriterad på det eftersom jag hatar folk som snor och så. Det var förövrigt jätte kul hemma hos Larsson, bra band och det. jag och jenny åkte typ hem sist, haha! I Lördags så åkte jag och Jenny med min familj till Vattholma för att kolla på dragkamp och grejer, och träffa lite folk. Vi träffade på Danne, Pg och Robin och dem. Efter ett tag (inte lång stund alls) när vi hade varit där inne så blev jag och Jenny hungriga så vi gick ut igen och käka pizza, riktigt gott var det. Vi hittade ragg också, riktigt trevlig prick må jag säga haha! SEn gick vi in igen och vi kom väl därifrån runt fyra kanske. Det var bara hem och hämta lite saker sedan åkte jag med Jenny hem och vi käkade där och hon duschade och vi drog till Elina, där satt vi och drack lite och spelade lite spel. Efter ett tag kom Olle och dem och hämtade upp oss och vi åkte till Björkis, där inne var det riktigt kul faktiskt och träffade på en massa folk som man kände igen. Men på slutet var det inte lika roligt när jag allt var borta, jacka, solbrillor, kamera, telefon och plånbok. INTE KUL! fyfan va arg och ledsen jag blev. SÅ jävlla besviken.Fick en spik i foten också, ontont. Meningen var att jag skulle sova hos Elina men jag kände att det inte var någon idé jag var så himla sur och så så jag ringde till mamma och hon kom och hämtade mig. martin och danne åkte med till Oxätra och blev hämtade av Dennis. Vi var hemma halv fem typ, då var det bara att sova. Dagen efter var allt verkligen piss, jag hade ingenting kändes det som, fyfan va depp jag var. Fick reda på att Emil och niccole hade fått en liten son på morgonkvisten 02.17 :) Sara ringde och frågade om vi skulle träffas och snacka skit så det gjorde vi, hon  kom hit och vi bakade kladdkaka, snackade och kollade på film. Dagen efter så åkte jag in till stan för att fixa ett kontantkort som jag kommer ha att ringa på dem närmaste veckorna. Kommer eventuellt att få en ny telefon mot 600 kronor av  försäkringsbolaget, och förhoppningsvis så kommer jag få sammaa nummer av telenor också, hoppas det. Jag kom på när jag var påväg in till stan att jakob har min gamla telefon och de flesta nummer är kvar i den, hoppas inte att han har tagit bort dem bara. Jag åkte iallafall in till stan och köpte det, köpte även jackan som jag blev så kär i, tyckte att jag  var värd det efter min förlust av min favoritjacka. Jag tog sedan bussen till sjukhuset för att hälsa på Niccole och Emil och lilla pysen, så himla söt han var, är så glad för deras skull. Nu har han liksom äntligen kommit ut, känns helt sjukt hur en liten människa kan bildas, och ligga i magen, vi har ju liksom tittat på när han har sparkat på magen och grejer, helt sjukt! men nu ärrhan ute och man kan ju lugnt säga att han har goosiga kinder precis som sin mor ;),  kände på Niccoles mage också, riktigt coolt, värsta gummi aktig. Jag var där i kanske en timme och tog sedan bussen tillbaka till stan igen, jag hittade en t-shirt för 49 kr, så jag köpte den också. riktigt fin var den faktiskt. Det blev även en sallad på cupido som jag tog med hem. När jag kom hem så käkade jag den, bytte om och åkte till sara, vi åkte moppe därifrån för att kolla på u-laget. Dem vann med 5-1 riktigt duktiga var dem, på onsdag ska jag vara med också, hoppas det går med alla mina skavanker. När jag kom hem igår så kollade jag på Beck, när den var slut så ringde jag till Jenny, vi pratade i 90 minuter, sen kunde jag inte sova, och imorse var jag sjukt jävla trött. Mamma hade åkt in på mammografi igen, hon blev inkallad igen, blev lite orolig men hon skickade sms när hon var klar att hon var fullt frisk. det var nog fyrklöverhalsbandet som jag gav henne som gjorde det. Gick upp klockan elva tror jag och käkade och sen har jag inte gjort någonting. Vet inte om jag kommer skriva någe mera nu dem närmaste dagarna, får se om jag har lust. Nu ska jag ut i solen igen, kramkram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0