Monday

Dagen idag har varit riktigt världelös hittils, åkte till skolan som vanligt och fick veta då att man inte behövde gå på matten eftersom det inte finns nått att göra och att engelskan var inställd, alltså håltimme fram till lunch, satt kvar i en timme sedan så gav jag upp.. så jag tog 9.05 bussen hem. Nu istter jag här och ska fortsätta på mitt arbete i MSOK. Sen ikväll är det meningen att jag ska träna, men får se hur det går med knät kände av det igår kväll när jag skulle gå och lägga mig, och i morse.. Men nu har det släppt igen! Jag undrar vad det kan vara för skit. Mamma ringde iallafall till doktorn och vi fick tid imorgon. Nu ska jag gå och fixa den där uppgiften, hejsvejs ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0