Lördag today

ja idag är det lördag, igår var det Fredag och det var riktigt roligt igår! Började med att jag åkte hem till Jenny, vii gjorde inte så mycket, satt mest och snackade och sådär! Efter ett tag kom Martin till oss, han var lite på pickalurven och vi satt och skrattade åt honom och så :) Vi kom överens också om att vi skulle driva lite med folket nere på Ullerängen att vi var tillsammans, och vi ringde till martin A och han kom och hämtade oss, vädret var ju inte det bästa kan man ju säga! Vi åkte iallafall dit, och vi hade det roligt och det var en tjej som blev as förbannad för att jag och Martin "höll på" sådär hahha! Det var så jävla roligt, har aldrig haft så kul någon gång tror jag. "Asså är du och Martin ihop eller"??? HAHAHA!!!! Fan va vi drev med det stackars livet. Ikväll får vi se vad som händer, jag och jenny ska iallafall leka, och vi kanske skulle vara med Danne också får se hur det blir, nu ska jag klä på mig lite ordentligare för jag ska åka och kolla på albins match! hejsvejs


Kommentarer
jennythepenny

haha,det var riktigt jävla kul å driva med henne xD

2009-06-13 @ 15:38:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0