Kebabtallrik och träning

Ja det blev ju som sagt stan idag, vi åkte först till polisen och fixade pass åt jakob eftersom att han ska flyga ner till Skåne lite senare när vi redan är där eftersom han är på Aroscupen när vi drar ner med bilen till Skåne. Våra pass har ju gått ut så det var dax för nytt åt Jakob, vi får väl fixa nya åt oss nästa gång det är dax att åka någonstans. Hoppas att det blir snart, kanske nästa år :) . Efter polisen så gick vi över till länsförsäkringar och avslutade mitt konto eftersom jag fått ett eget kort. Vi hämtade även ut det där eerbjudandet på gymmet, det var inte på Nautilus som vi trodde, utan på kraftkällan. Vi fick två stycken "kort" så mamma kanske skulle följa med någon gång. Får väl se hur det blir med den saken. Jag har ju en då inget jobb i sommar så jag kan lika bra ta bussen in och träna. Ska ju i och för sig hjälpa mormor och morfar med flytten och mormor tycker säkert synd om mig för att jag inte har nått jobb så då får jag säkert lite extra! hehe, kan ju hoppas att det blir budgivning på huset också så att dem får mer en vad dem begärde. Efter vi fixat det där så drog vi och käkade eftersom vi trodde att vi skulle åka direkt till träningen, det blev stabby pizzeria. jag käkade kebabtallrik, gottgott.. men ojj så mätt man blir efterråt. Vi åkte till Siba efterråt för att Jakob skulle köpa några hörlurar till telefonen. Sen så åkte vi hem och jag blev avsläppt hemma hos Sara och fick byta om där. Var bara där i kanske en kvart sen var det dags att åka till Skuttunge för träning. Det gick finfint. Det blir ju som sagt match imorgon, och det kan bli spännande att se vart jag kommer spela, jag hoppas på att jag får spela forward eller nått sånt, så man kanske får göra lite mål. Tänkte gå upp skaplig tid imorgon, kanske gå ut och gå eller nått. Skickade sms till Sara nyss och frågade om hon ville hitta på någonting. Så får se vad som händer imorgon, ska tagga till matchen iallafall, det är sista A-lags matchen innan uppehållet, plus att det är hemmamatch, det är alltid lite roligare på dem.

Snart är det midsommar också, hoppas på att vädret blir lite bättre än vad det har varit nu de senaste dagarna. Har hört att det ska vara regn på midsommar afton också men att det ska bli skit fint dagarna efter.. Surt, kan man ju säga då! På torsdag ska vi hämta nya bilen, Wiho!! på Niccole och Annas födelsedag :) ,Jag sa till mamma att jag skulle övningsköra till kyrkbyn och hälsa på Niccole, men mamma var lite lika sugen på det, men vem vet vi kanske dyker upp! hehe..

Inte många dagar efter midsommar, en vecka närmare bestämt så drar vi ner till Skåne, det ska bli skönt faktiskt, först trodde jag att det skulle bli tråkigt och så eftersom ingen är i min ålder, men nu känner jag bara att det ska bli skönt, lämna hemmet för en stund, plus det andra. SKÖNT! Vi ska vara där från Fredag till Tisdag tror jag och på hemvägen ska vi stanna till på high chaparral och sova där också, kommer nog bli mys.

Just nu funderar jag på att köpa ett objektiv som jag hittade på blocket för 1300 kr. Det är mer zoom än vad jag har men det är en då inte för mycket, får fundera lite till, har ju trots allt pengar på sparkontot och man lever bara en gång. Jag har ju tänkt att dem pengarna ska vara till bil när jag lyckas ta körkort. Får se hur det blir. Hoppas på det iallafall. Långt inlägg nu, nu ska jag sova så jag kommer upp innan elva imorgon hehe! kram och godnatt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0