Jävla skit väder

Fyfan vilket jävla pissväder, vi har sommarlov nu och det känns verkligen inte som det. Det är ju nu som det ska vara sol och fint väder och att man ska ligga och sola :) Hoppas på att det blir lite finare väder snart. Det är ju faktiskt midsommar på Fredag. På Torsdag fyller Niccole år också. Vi vill ha sol nu!

Igår så åkte jag och Jenny till Elina vi gjorde inte så mycket, pratade mest och gick på en liten promenad i regnet. Åkte hem runt ett. Var väldigt trött när jag kom hem så jag somnaade direkt. Vaknade klockan ett idag. Riktigt sugig dag. Vad ska man göra idag då? Kanske skulle städa mitt rum? :P haha!! Ska gå och käka något nu, hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0