Hej världelösa Söndagar

Ja det är ungefär det man kan säga om dagen, jag hatar fan Söndagar! Fast det beror på att man inte gör någonting på dem. Är bra sugen på att åka och kolla på tjejerna när dem spelar, men har ingen skjuts dit, så får väl se hur det blir. Gårdagskvällen spenderades hemma hos Jenny med Elina och isis, det blev en massa tv tittande och en massa filmer hann vi med också, eller halva filmer iallafall.. Jordgubbar käkade vi också. Åkte väl hem runt ett, hem och bums i säng. Jag har drömt sjukt mycket inatt också, precis som igår natt.. Det är kanske för att jag tänker så mycket hela tiden på vissa saker så drömmer jag nästan bara om det också. Igår natt så drömde jag att mamma och slökten var skit dumma osv.. Så när jag vaknade så var jag så arg så att jag låg och grinade.. haha!! Aja hoppas att jag kan sluta drömma sådär mycket, drömmarna är ju fan bättre än verkligheten och så ska det väl inte vara, haha! Kan ju hoppas att verkligheten blir bättre snart, jag blir så tung ii huvudet om jag drömmer, plus att jag sover så himla länge.. Idag skulle jag egentligen behöva lääsa klart boken och göra en bokrapport! men JAG ORKAR INTE!! så jävla less på det där nu,.. det känns verkligen inte som om jag kommer att göra den där.. Har bara en liten till sak kvar att göra men den ska jag göra imorgon efter skolan.. behöver fråga lite om den. Sen har jag inget mer förutom den där jävla boken. Och jag undrar vad som händer om jag inte gör den! men jag hoppas jag får g iallafall! Fick nyss sms av anders att det inte blir någon match för u-laget så då blir  det inget kollande.. Kanske åker med mamma och kollar på Jakobs match, och efter har ju albin match, kan ju vara kul det med! Städa rummet ska jag göra först också, lyckades inte med det igår, kom hem så sent. Nej nu ska jag gå och ta något att äta, känner mig lite hungrig!!


Niccole, kommer du någon dag till skolan? Annars kommer jag till dig!!! <3



Kommentarer
Niccole

Jag har som plan att iallafall komma på avslutningen och titta på er, om den lilla inte bestämt sig för att komma ut innan dess! Kanske kommer någon dag i veckan, jag behöver egentligen göra ett matteprov också men ah du..

2009-06-07 @ 16:22:34
Amanda

tiill niccole: okej, hoppas att du kan komma och titta, aa men det där matteprovet kan du nog göra sen när du kommer tillbaka i tvåan, men jag kommer gärna till dig någon dag i veckan, har ju inte träffat dig på snart en månad! :( <333

2009-06-07 @ 21:51:31
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0