Hej värdelösa Söndag

Idag har det varit en väldigt värdelösdag, har verkligen inte gjort ett jävla piss. Regnet öser ner och jag har ont i huvudet, får det när det är sånt här skit väder. Idag känns fan ingenting bra, det är mer värdelöst än vanligt på Söndagar. Jag har börjat att träna upp mina skills på guitar hero igen iallafall, haha!! nej men jag har spelat lite guitar hero idag iallafall, jag tänkte att jag skulle baka kladdkaka eller negerbollar, för jag var så jävla sugen på choklad, men jag orkade inte baka.. snacka om lat! Jag har röjt lite på mitt rum, eller jag tog bort alla kläder som var ivägen, men damsuga orkade jag inte, får väl göra det någon dag i veckan. Jag orkar fan inte göra någonting idag, idag är en typisk deppdag, det är söndag, det regnar, jag har ingen choklad, jag har ingen pojkvän att mysa med (haha inte för att det är så viktigt men det är ett plus) aa där fanns det några anledningar till att det är en värdelösdag. Nu har jag bäddat ner mig i sängen och vill bara att det ska bli en ny dag med massa sol, inte för att det blir så kanske men man kan ju hoppas. Har satt på She's the man, den filmen älskar jag, jag tröttnar aldrig på den, hoppas att jag blir lite positivare av den ;) haha! idag är en bitter dag! Hejdå folket..

Jag är inte bitter... Jo föressten, idag är jag det :P haha!!


Kommentarer
Linn

hihi själv har man haft priiima väder ;)

2009-06-15 @ 12:27:15
URL: http://linnlandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0