Hej underbara väder

Hejhej! Idag så vaknade jag typ halv tio men jag låg och lyssnade på musik till elva, låg och lyssnade på Melissa Horn!! Jag blir helt galen, låtarna är väldigt speciella, men dem är så sjukt jävla bra!! Man känner igen sig i en del texter också! underbart! Har hängt och vikit en massa tvätt idag, och är inte klar än. Lite senare så åker jag med mamma och jakob till mormor för att lämna lite saker som han ska ha med sig till skåne sen, för han kommer ju åka till Västerås på Aros cupen ikväll och sen på söndag så skjutsar morfar honom till arlanda så flyger han ner till Skåne. Hur som helst, så stannar jag hos mormor och morfar och så cyklar jag till skuttunge sen för att kolla på Skuttunge - Hinden, derby ju ;) Har ju inte träffat mormor och morfar på jätte länge nu så det kan vara mysigt att stanna där ett tag och prata lite. Sen efter matchen så cyklar jag tillbaka dit. Så kommer antagligen mamma och hämtar mig eller om morfar är snäll och skjutsar hem mig. Egentligen skulle jag åka till Jenny och lämna råttorna ikväll, men det blir inte så eftersom att vi kommer inte åka till Skåne imorgon nu som det var tänkt från början, vi kommer åka på lördag morgon istället. JOBBIGT! eftersom att vi ska på fest på kvällen, och då kommer det bli stressigt att åka dit. Det hade varit mycket skönare att ha åkt i morrnkväll. Men så går det när inte ensilaget är klart. Så jag lämnar råttorna imorrn kväll istället. Får se om dem sköter sig, det tror jag nog. Dem kan nog bli lite nervösa i början. Men det ska nog gå bra. Idag så har jag hunnit med att sola lite också, haha fast jag orkar inte så länge eftersom man inte har någon pool, haha blir ju svettig som satan. Skönt men en då inte, men vädret är underbart så det ska vi inte klaga på. Vet inte om jag har nått mer att skriva om nu, ska försöka packa lite ikväll också, behöver inte ha så mycket saker med mig förhoppningsvis, men känner jag mig själv rätt så kommer jag ta med mig hur mycket som helst en då haha! Ha det underbart bra i det vackra vädret :D


Kommentarer
Caroline

Svar: Du kan känna igen mig ifrån Bjk kanske :) ? Jag har bott i Uppsala innan jag flyttade upp hit :p

2009-06-26 @ 20:56:48
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0