Godnight Monday

Hemma igen efter träningen, det gick skit bra att träna ikväll, kändes ingenting i knät, vilket är jätte konstigt! ska åka och kolla upp det iallafall imorgon eftersom jag känner av det lite nu i efterhand. Men det var riktigt roligt att träna, det känns som om vi är pågång nu. Hoppas verkligen det. Jag ska ialllafall vara med på matchen på onsdag.  eller jag hoppas att knät inte ha börjat dumma sig igen, såå jag hoppas på att jag kan spela, men går det så bra som det gick idag så ska det inte vara några problems. Imorgon så skippar jag skolan, gör klart uppgiften hemma och mailar iväg den, ska en då tll doktorn sen. Finns nog inte så mycket mer att skriva om dagen nu. Puss och kram! <3



Kommentarer
Linn

Fin bild :D

2009-06-09 @ 12:57:14
URL: http://linnlandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0