Ganska bra Söndag en då

Ja det blev en då en ganska bra söndag, jag har varit duktig idag och vikt en MASSA tvätt och tvättat, plockat i och ur diskmaskinen och lite sånt, tyvärr blev inte mina älskade råttors bur städad idag heller, men jag ska försöka hinna med det imorgon, den är faktiskt inte så farlig, de ska få nått gott att äta istället! Sen efter det så cyklade jag ner till Lännaborg för att kolla på minsta lillebror Jakob som spelade match, det gick faktiskt ganska bra att cykla, kände inte av knät någonting, så jag vette tusan vad det är för nått jag råkat ut för. Ska prova att träna imorgon iallafall med tejpat knä, så får vi se hur det går.. Vill ju gärna vara med på matchen på onsdag! Jakobs lag var riktigt duktiga, dem vann med 9-2 eller nått, han gjorde mål också. Efter Jakobs match så åkte jag och pappa hem och gjorde mackor och åkte tillbaka sen var det dags för andra lillebror Albins match, dem var också riktigt duktiga. Albin var jätte duktig faktiskt, kul att se att det går bra för honom, han gjorde också ett mål så nu satte dem ribban högt för mig på Onsdag, om jag kan vara med det vill säga! Så idag blev det en fotbollsdag, alltid lika kul :) Satt och tänkte på det att när jag har körkort sen så kommer man ju kolla på fotboll så fort man har en ledig stund, det finns ju många lag i skuttunge så man lär ju hejja på dem! Jag älskar verkligen att spela i Skuttunge, alla är  så himla mysiga och goa! Hemma matcherna slår ju allt, stämningen är den bästa! Nu ikväll så har vi kollat på en film som pappas faster gjort från när dem var små och ¨så, riktigt kul faktiskt! hon är bra teknisk hon. Så vi satt och pratade om att vi skulle göra en cover på den och skicka upp till Norrland till dem, det skulle vara toligt att åka upp och hälsa på alla släktingar som man aldrig träffat, jag har ju träffat några, som farfars syster och bror, men inga andra. Samma med Finland, och träffa Farmors systrar och så, dem har jag i och för sig träffat, jag var där näär jag var 6-7 men det var så länge sedan så jag kommer inte ihåg dem. Dem har i och för sig varit här och hälsat på, men det är andra som jag träffade när jag var där som jag inte träffat sedan dess. Får se om vi åker upp dit någon gång, kan ju hoppas på det iallafall! Sommaren är på gång och jag känner mig lycklig, hoppas att sommaren 09 blir den bästa på länge!! med massa underbara sommarkvällar, underbara vänner, Fester och roligheter och allt där till!! mamma snackade om att hon fått nått erbjudande på nautilus att träna gratis i en månad, så det tänkte jag göra i juli, fatta va skönt att komma upp skaplig tid och träna nästan varje dag, man behöver ju inte träna värsta passet utan man kan ju bara ta det lungt på gymmet ocksp, så det skulle vi nog hämta ut någon dag.. PUSS på det! <333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0