Fotsvett och nyklippt

Mm precis så är det, jag sitter här vid köksbordet och luktar fotsvett och är nyklippt. Känner mig inte riktigt nöjd.. menmen jag kanske vänjer mig förhoppningsvis. Skolan idag har varit världelös så som alla andra dagar i skolan, det suger så jävla mycket att gå i skolan nu sista veckorna, vi gör ju fan ingenting. Och sen ska vi stressa in med vissa saker tidigare i terminen, men nu har vi helt plötsligt ingenting att göra. onödigt. Efter klippningen så gick jag och mötte mamma och fick pengar och åkte lite med i bilen som hon provkörde, sen lämnade hon av mig igen och hon åkte tillbaka till möller bil.  Jag mötte upp jenny och Jossan och gick runt och kollade lite. Efter ett tag drog Jossan och jag och Jenny gick och pratade och så, vi köpte chips också. Efter ett tag kom mammsen igen och hämtade oss. Hon sa då att hon köpt bilen. Så om tre veckor så får vi hämta den. Passar ju lagom till Skåne resan. Vi drog till Maxi och handlade lite godis,och mamma handlade mat. Efter ett tag så blev det strömavbrott, haha lite läskigt, men det blev ju tydligen det i hela uppsala. Så det var ju inte det lättaste att ta sig ut därifrån. Men hem kom vi och nu sitter jag här. Ska göra klart lite saker nu. Orkar verkligen inte med allt, och den där jävla bokrecensionen känns det som den inte kommer bli av, ska försöka men det kommer säkert inte bli så. Nu ska jag gå, hejsvejs :D


Kommentarer
isis

bild...? :p

2009-06-06 @ 13:14:02
URL: http://isislarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0