En dag i Ystad

Dagen idag har varit mulen, iallafall när vi vaknade. Vi drog in till Ystad idag eftersom det var så mulet. Vi tog med badkläder och grejer eftersom det skulle bli fint väder senare på eftermiddagen. Jag köpte nypor och ett pannband för 19.50 som egentligen skulle ha blivit 60 kronor. 70 procent :D , rea gillar vi.. haha! Sen så kikade vi vidare och jag hittade en sjal för 40 kronor, det var halvapriset så egentligen skulle den kosta 80. Mamma shoppade faktiskt också. Sedan så hittade jag trosor som var jätte fina, och mamma köpte dem till mig om jag lovade att kasta bort "lite snören" hemma i byrålådan. Sen hittade jag ett par skit coola byxor som jag var tvungen att köpa, dem kostade 199 så det var halva priset på dem. Lite speciella byxor men as coola. Hittade skor sedan också, converse, SKIT SNYGGA! men jag köpte dock inte dem. Där sa plånboken ifrån, så det blev bara en mascara som mamma betalade. Vi hann även med att fika lite och så. Riktigt gott. Vi åkte sedan ner till stranden, köpte glass och satt bara och mös, det var väldigt blåsigt så det var bara Jakob som badade. Sen hem och nu väntar vi på mat, ska straxt gå ner och kolla om dem behöver hjälp. VI SKA ÅKA HEM IMORGON! jag vill inte det.. jag vill vara kvar och mysa..men vi ska stanna vid high chaparall så kanske stannar vi och övernattar där, vem vet. Vi får se hur det blir med den saken. Nej nu ska ja gå, ha det super bra! <3


Kommentarer
jennythepenny

haha,"slänga lite snören" ja,vafan ska man med dom till? ;p

2009-06-29 @ 22:18:41
Amanda

haha ja ha som trosor kanske :P hahha

2009-06-29 @ 22:38:46
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
jennythepenny

man kan fan inte kalla dom trosor,det är fan bara ett snöre mellan bena ;p haha!

2009-06-30 @ 09:05:15
URL: http://linnlandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0