Bonjour Samedi

Nu har jag precis käkat och packat min fotbollsväska, ska åka om tio minuter till affären för att möta upp de andra och jag ska köpa nån frukt eller nått.Mitt knä är inte riktigt vad det brukar vara, har aldrig känt så förut, det känns liksom som om det ska hoppa ur led.. Skit mysko, men det är bara ibland som det kommer, får väl se hur det går att springa med det då, hoppas att det går bra..  Idag efter fotbollen ska jag städa mitt rum och åt mina råttor, det behövs verkligen, sen får vi se vad som händer efter det. Det är ju sverige-danmark på tv, så det kanske finns någon som vill titta på de med mig, haha men hoppas på att det händer nått kul, orkar inte bara sitta hemma, nu när jag inte har någon match imorgon heller, så kan man ju passa på. Nej nu ska jag gå ner och göra en macka att ta med mig.

NATIONALDAGEN IDAG :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0