Äntligen Sommarlov

Ja nu är det äntligen sommarlov, så jävla skönt!!! Vädret är ju dock inte lika kul, inte ett dugg taggad på någonting. Jag som hade tänkt att åka och kolla på Skuttungeherr när dem spelar ikväll. Får se om det blir så, hoppas på det. Det är ju alltid lika kul att kolla på fotboll, får se vad kvällen har att erbjuda också, som sagt så är man inte ett dugg pepp på någonting. Hoppas att det klarnar upp lite till kvällen. Idag så samlades vi ute på Viktoria klockan tio och gick igenom allt som vi skulle göra, det blev en då ganska bra till slut, förutom att det började spöregna, det har varit uppehåll hela dagen och så precis när vi ska börja uppvisningen så började det regna, lyckat! menmen. träffade även på Sofia och barnen, William har blivit så stor. Det var riktigt kul att träffa henne, har inte träffat henne på jätte länge. Hann även med att prata några ord med Collisen, det var ju inte direkt världens bästa väder för att vara ute i heller, så det blev ingen korvgrillning. Efter vi slutat blev det Max för hela familjen, Nice! På vägen hem stannade vi till hos Jenny för att hämta lite grejer, och sen hos farmor och farfar. Fick pengar av dem också, så  nu är man 150 kronor rikare, de räcker ju inte långt. Men jag har lovat mormor att hjälpa till och fota saker som ska säljas, och packa ner saker i lådor. Det skulle jag även få lite pengar för. Så det ska nog gå bra iallafall. Slapp sommar kommer det bli. Jag har ju sålt moppen också så där har jag ju pengar. Nej nu ska jag gå och ringa sara och kolla om hon ocksp ska kolla på matchen ikväll. puss hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0