ÄLSKAR VÄDRET

Är det inte helt underbart, just nu sitter jag ute på balkongen med musik på och det är bara underbart. Jag säger som mamma: Vissa har det bra, som bara kan ligga och sola hela dagarna. Men jag vilar bara upp mig inför nästa sommar när jag ska jobba nästan hela sommarn. Ikväll är det match, får se om jag kan vara med och spela eftersom min fot inte är riktigt bra efter matchen sist hoppas att jag inte tänker på det medans jag spelar. Har druckit vatten som en galning idag så att jag ska orkar och inte få ont i huvudet. Är inne på tredjeflaskan nu. Jag duschade för ett tag sedan, kände att det behövdes, solade igår också och blev svettig och äcklig i hååret men orkade inte duscha igår så jag gjorde det nyss i stället, lag mig på balkongen direkt efter för att torka lite, det tog inte lång stund innan jag blev svettig igen, SÅ jävla underbart. Man kan inget annat än älska solen. Om typ en timme ska jag laga lite mat, det blir nått med champinioner. GOtt som satan är det. Det blir inte lika god sallad idag tyvärr som det blev igår när jag lagade chickybits. Det blev riktigt gott igår allting faktiskt, och så enkelt var det också. Chickybitsen var bara in i ugnen i en kvart kanske, sen klara, och så kokade jag ris och gjorde en skit god sås. Salladen rekomenderar jag verkligen till. Det var enkelt det med, den bestod av :

3 tomater

1 rödlök

1 packet feta ost

lite sallad

1 avocado

Och så blandade man bara allt, man ska smula feta osten bara. SKIT GOTT.


Idag får vi se vad som blir mer än bara champinioner. nej nu ska jag sola lite till och sen gå in och packa fotbollsväskan Ha en fortsatt mysig dag. pusshej

Slänger upp bilder som jag snodde av jenny från midsommardagen ;)


Ölmagen börjar komma, dags att sluta dricka öl? neeeej!! :P haha


Kommentarer
jennythepenny

näää men,amanda sno mina bilder bara sådär!

haha ;D<3

2009-06-24 @ 22:37:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0