3-3 mot Danmark

MM vi spelade oavgjort mot Danmark, jag gjorde mål också, riktigt snyggt om jag får säga det själv, tunnlade sista backen ;) det gick iallafall bra att spela med foten, det gjorde bara ont sista skottet jag sköt så det var ju tur det att det inte var tidigare i matchen. Fick med mig tvätten också, ingen hade brytt sig om den och vi var sist kvar så jag fick ta den.. menmen det kan jag roa mig med imorgon, det torkar ju en då så himla fort. Nu är jag jätte trött och ska alderles strax sova, ligger och lyssnar på Melissa Horn, min nya favorit. Helt galet bra. Nej nu orkar jag inte skriva mera, godnatt!!

Slänger upp lite bilder på när jag lekte lite med håret när jag skulle fixa frillan till matchen :P



Peace out brothers!


Kommentarer
jennythepenny

wow,du har en ny favvolåt :D haha. snygg frillsa ;D

2009-06-25 @ 08:25:21
amanda

till jennyn: haha jaa fast jag menade inte bara den låten, jag menade hela hon :d haha <33

2009-06-25 @ 12:07:56
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0