You'll never forget

Man glömmer aldrig människor som har betytt mycket i ens liv, men man träffar nya människor som kanske kommer betyda lika mycket. Du betydde mycket i mitt liv, är ledsen om jag har sårat dig. Men vi var inte bra för varandra, så är det bara. Livet går vidare. Vill bara att du ska veta att jag aldrig kommer glömma det vi hade. Man ska inte glömma, man ska alltid komma ihåg sånt som har varit bra i livet, det som har varit dåligt ska man inte heller glömma, man ska bara lära sig att hantera det. Och kunna se tillbaka på det med ett leende och tänka att jag har det bättre nu och lära sig av sina misstag.Jag har lärt mig av mina misstag nu.


 



Kommentarer
Niccole

Du är så rätt! Du är så smart sötnos!

2009-07-20 @ 11:19:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0