Vill inte..

.. att sommaren ska ta slut. Så bra som jag har gjort den här sommaren, har jag nog aldrig mått. Framförallt har jag inte haft så här kul tror jag. Det har hänt saker mest hela tiden. Så underbart att inte ha nått att tänka på, eller jo det är klart jag har det. Men att man kan i princip göra lite vad man känner för, alltså inte anpassa sig efter något eller någon. Det kan vara skönt det också, men jag tänkte det att det här är sista sommaren som jag bara kan ta det lungt utan jobb, det kommer väl antagligen bli jobb nästa sommar eftersom jag är 18 och då kan jag jobba med det som jag vill, alltså med människor, hjälpa människor. Inte ringa runt till folk och lura på dem att köpa kallingar. Nejnej, inte min grej alls. Det är så sjukt skönt att det är ur världen, nu har jag inget jag måste tänka på. eller känna att jag verkligen inte vill. Visst jag hade väl kanske kunnat stått ut en vecka iallfall, men jag kände verkligen att jag inte ville och då ska man inte stå ut med det heller, jag var inte sugen alls från första början men tänkte att man kunde prova. Och nu har jag gjort det också. Nu har jag inget att "må dåligt" över haha. eller jo lite över mitt rum men det fixar sig snart om man är lite aktiv men just nu är jag inte det alls. Men jag ska göra ett litet ryck här snart. Mina råttbäbisar ska få städat också. Blir så äckligt efter ett tag.


Nu ska  jag fortsätta med att ha det bra! hoppas inget förstör fortsättningen av sommaren, jag ska bara ha kul och vara glad. För vara glad vet jag att jag är bra på och det man är bra på det ska man göra ofta, det man inte är bra på ska man ju i och för sig också göra ofta så att man blir bättre på det!

Hörs senare! Kram kram :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0