Träning

Nu ligger jag i sängen och kollar på Freaky Friday. Träningen var riktigt rolig, jobbigt men roligt. Efter träningen så körde jag hem från affären, vi tog en extra sväng så jag körde längre också, åkte typ ett varv till. Efter det så var det hem och så tog jag Ester med mig på en promenad, alltså en hund som vi är hundvakt åt, vi gick förbi robin och då så var han ute så vi stannade en stund och pratade lite och så, jag fick min kylväska också som jag glömde i husvagnen. Sen traskade vi hem och jag duschade och sen käkade jag hallonpaj, mumma! Mina kusiner Elvira och Samuel är här så vi satt och kollade på grannfejden en stund men jag gick upp och lag mig ganska direkt. Nu ska jag lägga ner datorn och sen ska jag sova så jag kommer upp skapligt imorgon. Kram och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0