Torsdag, snart helg, snart Kloten

Hej hej hallå! Dagen idag började med att Isis ringde och var lika förvånad som jag var när klockan var ett haha! Jag gick iallafall upp då och försökte ta tag i mitt liv lite, men det blev inte så mycket med det. Har mest lyssnat på musik och röjt undan lite i lådorna. Men det blev inte så mycket bättre endå, jag vill verkligen flytta nu, jag hatar mitt rum. Jag vill ha något eget, eller en liten friggebod eller nått som jag får plats i, visst det var i och för sig jag som ville byta med min bror från ett stort rum till ett litet, men det är bara för att det här är finare, hatar  mitt gamla rum. det är såå fult! Så nu vill jag verkligen flytta till nått där jag får plats med allt, mina kläder ramlar ut ur garderoberna snart. Nu ska jag inte köpa fler kläder, har alderles för mycket, men jag vill inte rensa heller för jag kan faktiskt ha allt. Har städat åt mina små bebisar idag också, dem fick även en liten hängmatta som jag knöt i hop av nå tyg som jag hittade. Jag ska köpa ett större hus åt dem, de välter huset så att de ska få plats i det. imorgon är det Fredag och då är det helg igen, sjukt hur fort det går. Får se vad som händer, kanske tar det lungt, kanske inte. Den som lever får se. På söndag drar jag ju iväg med Landbergs till Kloten :) Ska bli skojj som alltid :D Nej nu måste jag roa mig med någonting, ska kanske göra som Elina och gå ut och plocka blåbär och göra paj ;) låter ju som en ganska smart idé. :D hejsvejs 


Kommentarer
anna

Amanda vad gör du ikväll?? :)

2009-07-10 @ 14:01:43
URL: http://nets.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0