Tjitjing

Imorse vaknade jag runt tolv, haha duktigt trött även om jag somnade runt halv tolv.Tänkte först att jag skulle sova på soffan men det var en jobbig flyga som inte ville ge sig så jag gick upp och lag mig i sängen istället. Vaknade igen av att någon ringer, det var Danne sen så somnade jag om igen. vaknade somsagt rrunt halv tolv imorse så då var det raskt upp och så åkte jag och mamma och hämtade lillebror jakob och åkte till mormor, det blev tidigare än vad jag trodde, jag trodde att vi skulle åka på kvällen men icke! Där skulle vi kolla vad som vi ville ha och vad som skulle säljas. Tänkte att jag skulle slänga upp lite bilder på det som jag tog, lagom tuffa saker, är mest nöjd med en talvla som jag fick, det blev lagom mycket iallafall. Sen efter det så tog vi en tripp till Ulva på bakluckeloppis, mamma hittade ite intressant. även kantareller :D mums! Jag löpte 6 ölglas för 20 spänn, as balla :D Är nöjd med dagen iallafall. Nu ska jag lägga ner lite saker i kistan som ska sparas och så. Så får vi se om jag röjer nått i rummet sen också. Imorgon ska jag tillbaka dit på morgonen och hjälpa till och packa ner saker som dem ska ha med sig. plus sånt som ska säljas. Nu ska jag gå och ta kort på alla saker och sen slänga ner dem i kistan, ha det bra idag allihopa :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0