Tjitjiiing

Skrev inte så mycket om själva gårdagen igår, Jag åkte in och träffade Elina, mickis och Isis till tre ungefär. Vi sa hejdå till Mickis efter ett tag och sedan så gick vi upp på provoice eftersom det var där vi skulle ha utbildningen, det gick jätte bra och vi satt och garvade hur mycket som helst åt han som hade själva utbildningen, as skön kille. Så jag och Elina bestämde att vi skulle in idag och skriva "provet"  om allt som han hade gått igenom, det gick väl sådär tyckte jag, eller det kändes som om det skulle gå åt helvette när jag fick papprena i handen. Men när vi gick igenom provet så hade det gått bra, man får inte ha ett enda fel och det gör ju att man får ännu högre press på sig. Men det var nått litet små fel men vi fixade till det där och så fick jag sätta mig och lyssna med en kille ett tag och det gick väl kanske inte så jätte bra för den där killen just då, men men. Och så sa coachen att jag fick komma tillbaka imorgon och jobba mitt första pass.. Lite läskigt men det ska nog gå bra.  jusste igår kom våra älskade vänner från Skåne hit. Alltid lika kul att träffa dem. Vi satt hela kvällen igår och snackade på altanen och garvade sönder oss. Kulkul! imorgon kväll så ska jag med Sara på fest till hennes boyfriend. Vi får se hur länge jag blirr kvar där eftersom vi ska åka ganska tidigt på lördag. Men det blir nog skojj. på lördag ska vi åka upp till Orbaden som ligger vid Bollnäs med släkten på mammas sida :d ska bli underbart, hoppas bara att vädret är på topp, annars blir det inte roligt. Blä. Nej nu ska jag gå ner och käka blåbärspaj :d pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0