Tjingtjing

Nu är jag hemkommen, har varit skönt att vara borta i några dagar. Har haft riktigt roligt också! orkar inte återberätta allt. Men vi har haft super trevligt iallafall. Helgen kommer nog gå åt till att fixa i mitt rum, orkar verkligen inte med det längre. Vill fan inte sova där, jag hatar det. Så äckligt och skabbigt. Så jag ska nog sova på soffan inatt. Jenny åkte nyss till pojken hennes, jag ska snart sätta på någon bra film och sova jag med. Är trött trots semestern. Hehe! Nästa vecka så ska jag på jobbutbildning, på onsdagen. Sen ska jag åka bort också med familj och släkt! ska bli jätte kul :) Vi ska åka upp till Orbaden, ungefär vid Järvsö. Ska även hinna med att träffa Anna, Gratta andra Anna, Gratta Sara, Träffa Sofia med barnen, börja jobba, börja träna igen, lagfest, cup, träffa Isis lite mer förhoppningsvis, och träffa colle, fast det är redan bestämt att jag ska dit på Tisdag. Fan sommaren kommer att ta slut skit fort, fan jag som vill ha jätte jätte långt sommarlov. Men den här sommaren har varit den bästa på läääänge. Har aldrig känt mig så här fri och glad. Mår så jävla bra just nu så det är inte klokt! Har liksom inget att må dåligt över nu käns det som. Imorgon ska jag somsagt städa i mitt rum troligtvis, och sen ska jag eventuellt åka och bada! :) pusshej och godnatt


Kommentarer
isis

Haha, ja jäklar du har verkligen fullt upp i sommar ;) vi lär ju ses nästa vecka nån gång :D <3

2009-07-17 @ 14:56:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0