Tjillevippen tjoffsan

Jag har märkt att det inte bara är jag som har tröttnat på det 'här huset, eller jag är mest trött på mitt rum, men allt det andra är ju inte heller så kul. min kära mor är inte heller så glad för tillfället, det förstår jag på sätt och vis. Det här jävla huset skulle man kunna bränna ner och bygga ett nytt. Det är fan inte snyggt någonstans. Aja slut på klagandet.

gårdagen, mycket trevlig dag! På dagen hände i och för sig inte så mycket, jag solade mest och så. Men på kvällningen så åkte jag och Jenny till Jonas Domarhed och satt där med en massa, kubbspel blev det och sådär. till slut så blev det inte så många kvar så vi åkte hemåt. Dagen idag har gått åt till att kolla på först Marley och jag, sen en massa tv tittande och sen Nils karlsson pyssling. Underbar unge det där. En riktigt mysig dag med underbart sällskap ;) hehe! I kväll ska jag nog inte  göra någonting, är väldigt trött så jag ska nog sova tidigt ikväll (brukar aldrig bli så) ska åka till mormor imorgon kväll/ eftermiddag och kolla över lite saker. Eventuellt sover jag där också får se hur det blir. Nej nu ska jag ta bort alla kläder från min säng så får vi se om jag sover i den inatt eller vart jag sover ;) haha! puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0