Tjenixen

Idag har jag bara suttit på golvet och sorterat allt som ska kastas och inte kastas, det är helt sjukt hur mycket skit jag samlar på mig! hahah.. Det är alltifrån rökelser till använda plåster!! hahah ja jag hittade faktiskt ett använt plåster i lådan! asså, vem gör sånt, jo Amanda Grahn!! haha.. helt galet. Men jag har iallafall sorterat en massa men det är mycket som är kvar också. Mamma hittade två lådor med vykort, dem hade jag faktiskt sorterat en gång, men då sa mamma: men det är ju skrivna kort också i den som du ska spara, men jag tyckte ju liksom att dem var fina! men till slut så gick jag med på att kasta dem också. Jag har ett skåp till att rensa, men det är nog inte lika mycket saker där. Jag sa åt mamma att hon skulle hitta någonstans åt mig att bo så jag får plats med allt. HAHA! Får se vad som händer ikväll! några förslag? pusspuss


Kommentarer
jennythepenny

häng med mig ikväll,haha

2009-07-10 @ 16:04:03
Åkerlännabo

Fest lite här och där härute! :)

2009-07-10 @ 16:50:21
amanda

jag heter oxå amanda grahn :)

2009-07-10 @ 23:49:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0