rubrik

Orkar inte skriva så mycket nu, fick en obehaglig känsla ikroppen. usch. jag vill sova och vakna och  hoppas på att det känns bättre. Idag har jag iallafall varit hos mormor och morfar och hjälp mormor. och sen när jag kom hem så kollade mamma i en massa böcker och så hittade hon "min första bok" där fans det en dagbok som mamma skrivit om sin graviditet med mig, så vi lag oss i hennes säng och läste halva var högt för varandra. Hittade även en lapp som farmor skrivit med en del roliga komentarer från mig när jag var två år, riktigt jävla roligt må jag säga skrattade som en tok. jag berättar mer om det en annan gång. men som sagt just nu vill jag bara somna och vakna för då ska jag åka och träffa älskade Niccole och lilla bebisen :D puss och godnat....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0