Onsdag idag

Hejhej hallå. Igår så sjkutsade mamma mig till Niccole runt halv nio, kom dit vid nio så vi satt och pratade lite sen åkte mamma och vi käkade frulle, sen kom det några med deras nya soffa, det var lite trångt när dem skulle in med den, men det blev bra sen. Efter det så gjorde vi inte så mycket, bara pratade och myste med bebisen, han är ju för söt den där ungen! :D Niccole hann även med att gå ner med tvätten och så, sen bestämde vi oss att ta bussen in till Uppsala. Så runt kvart i ett så gjorde vi det, och jag hade bakat en kladdkaka så vi tog med oss en bit på bussen, duktigt gott! Inne i stan träffade vi på Isis och Mickis, pratade en stund med dem sen traskade vi vidare, Niccole shoppade fyra plagg för 200 kr, det är bra gjort det. Vi gick runt och kollade en massa och sen gjorde vi inte så mycket mer, så runt halv fyra så sa vi hejdå. Då tänkte jag åka hem men jag ringde till Jenny och kollade vad hon gjorde och då var hon på stan hon med, med Elina, Linn och Ylva. Jag gick och träffade dem och vi kollade runt ännu mera. på New Yorker så hittade linn ett skit snyggt linne, men hon var inte säker på om hon skulle köpa det, men så provade jag också ett och tyckte det var skit snyggt, det kostade bara 50 kr, så hon betalade det åt mig så länge eftersom jag inte hade några pengar, snäll unge det där ;). Efter det så gick vi till donken och tog en cheesburgare. Sen hemmåt, och jag fick skjuts hem av Ylva också så snäll som hon är. När jag kom hem så fixade jag i mitt rum, tog ut två typ byråer och in med en ny. Har fortfarande en massa kvar att göra, men jag vet inte vart allt ska få plats, får väl kasta det eller nått. men det löser sig kanske. Inatt så sov jag inne hos Jakob i hans bäddsoffa, orkade inte ta bort alla saker från sängen och bädda i lakan och så. Så jag sov där inne, jag somnade runt tolv kanske. Imorse så blev vi väckta tio. Upp och hoppa och käka frukost och fortsätta i rummet. Men nu har det liksom tagit stopp på nått vis. Men det kommer nog igång snart igen. Dagen idag kommer nog gå åt till att städa och grejjja. Ska få besök av skåningarna senare idag  också så det måste se lite snyggt och prydligt ut. Det är hemskt i vårat hur just nu. Fast det är på bättringsvägen nu faktiskt. Klockan fyra ska jag och Elina på utbildning på nya jobbet, ska bli kul att se vad det är för något. kan ju erkänna att jag inte är så jätte sugen på det, men jag ska absolut dit och se hur det är och prova jobba :P , funderar på om jag ska skicka sms till henne och fråga om vi kan ses lite tidigare i stan och svulla på donken eller nått, Jenny ska du med? :P hah! Nej nu ska jag försöka fortsätta. Kram kram


Kommentarer
jennythepenny

tyvärr,kan inte idag.jag ska måla idag.. men vi får svulla på donken nån annan dag! :p

2009-07-22 @ 11:39:20
URL: http://somjagvill.blogg.se/
Linn

SV: Haha jaa, efterfest linnet rules ;D. and yes, jag kan vara snäll när jag är på det humöret ^^, haha

2009-07-22 @ 16:26:35
URL: http://linnlandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0