Några dagar sedan

ja nu var det några dagar sedan jag skrev här, har inte varit hemma. Vet inte riktigt när det var som jag sist skrev, i fredags så jobbade jag min första riktiga dag, det gick väl sådär. Men man kan ju säga att jag inte är ett dugg sugen på att åka dit igen. USCH! sedan på kvällen så åkte jag på fest hemma hos Saras kille Emil,  var dock inte där så länge men det var kul så länge det varade. Hem och sova och sen upp igen på Lördagen, då var det dags att fara upp till Bollnäs, till Orbaden med släkten. Trevligt trevligt, alltid kul att träffa kusinerna, träffar dem inte så ofta. Igår kom vi hem. Och idag bär det av till Rättvik till på Onsdag :) hektiskt men kul. När jag kommer hem ska jag börjaa jobba igen, blä. jag vill inte tillbaka dit om jag ska vara ärlig. Nej nu ska jag åka till Jenny ;) pusshej vi hörs när jag kommer hem


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0