Lördag känns som Söndag

Halloj! Det har inte blivit mycket skrivande här, det finns liksom inte tid på nått konstigt sätt, nu när man är ledig så finns det ju hur mycket tid som helst. Men icke, det blir inte av heller. Har andra saker för sig. Det har nog inte hänt så mycket, I Torsdags så gjorde jag inte så mycket på dagen, sov bort halva och sen på kvällen åkte jag till Jenny och hon, Elina, Linn, Ylva och jag åkte till Siggefora och badade, riktigt skönt var det, vattnet var jätte skönt. När vi kom hem till Jenny igen så gjorde vi inte så mycket. I går var det uppstigning klockan sju, åkte till Jenny så att jag var där till kvart över åtta. Vi åkte med Ylva in till stan och tog bussen därifrån ut till Storvreta till Peter, ( fast peter var inte hemma, vi åkte dit för att hälsa på isis och bada) på morgonen så var det mulet och regnade, men vi chansade och åkte iallafall och när vi hade varit hemma hos Peter ett  tag så sken solen och det blev jätte varmt, en riktig toppen dag vid poolen. Sedan åkte vi in till stan igen och åkte hem med Ylva. Mamma kom och hämtade mig och jag gjorde mig i ordning och lagade mat, Jenny och Elina kom runt åtta och dem sminkade sig och vi gjorde inte så mycket mer, vi satt på altanen och drack öl ett bra jävla tag eftersom det spöregnade och åskade så väntade vi till tio kanske, och cyklade till Hamnstedts på fest. Det var riktigt roligt där tycker jag. Mycket folk från byn och sådana som man inte brukar träffa så ofta. MYCKET dans blev det och det var jätte kul. Kunde dock knappt gå när jag vaknade för jag har sådan träningsvärk i benen. Det blev efterfest runt halv fem hemma hos Robin. Alltså inte så mycket sömn inatt heller. Ska gå och sova snart, kommer somna här annars. idag har varit en väldigt seg dag, trött som få. Det blev en kväll hemma hos jenny i soffan med räkor :D mums! Nej folket det var lite om helgen det, nu ska jag sova. puss och godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0