kantarellmacka

Tjenatjena, har precis kollat klart på filmen Anna Nicole Smith, det var en helt okej film. Det blev en macka med kantarellstuvning på MUMMA! skit gott var det. Jag orkar inte lägga upp bilder på sakerna jag fick idag det blir för mycket och jag orkar inte det. Funderar på att gå och sova snart eftersom jag ska upp senast sju imorgonbitti, bussen går halv 8. Som tur är så får jag käka frulle hos mormor och morfar så jag slipper tänka på det imorgon bitti. Finns inte så mycket mer att säga om dagen, har fixat lite dekorationer med snäckor och grejer som mamma ska ha på altanen, det blev riktigt snyggt må jag säga :P Godnattgodnatt :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0