It's Friday

Idag är det en ny dag, vaknade lite senare än jag borde men vad gör det då! Sov på soffan inatt, riktigt skönt faktiskt. Kollade på Bert tills jag somnade. Han är en underbar man han, hehe!! Riktigt roliga filmer tycker jag. Jag har käkat och städat LITE i rummet. Inte kul att hålla på och städa en massa när jag inte vet hur jag ska ha det sen. Kan lika gärna sova på soffan då haha! Idag har jag ingen aning om vad som händer, antagligen ingenting på ett tag. Ikväll blir det eventuellt bada eller något annat skojjigt :) På Söndag ska jag åka till mormor och hjälpa dem lite med flytten, Nej nu ska jag ut i det vackra vädret igen. Pusshej ha en bra dag allihopa! :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0