Hallooo skäänsen!!

Idag är det Fredag och snart börjar skolan, hehe nej skojja bara det är faktiskt 25 dagar kvar, och på 25 dagar hinner man göra mycket! Jag vill åka ålandsbåt innan skolan börjar iallafall, vi ska ju åka med Helen :P , hoppas det blir av! dagen idag började med en jätte god frukost, haha! sen har jag inte gjort så mycket mer idag tyvärr.  Har suttit och kollat runt lite på piercings och så, är så jävla sugen på att pierca och tatuera mig. Tatuera mig ska jag göra i slutet på sommaren, har dock inte beställt någon tid men det  blir väl kanske sen. Har hittat en massa snygga stavar och så som man kan ha i tungan. Blir så jävla  sugen. Men det är bara vänta.. suck! I kväll så får vi se vad som händer, kanske åker hem till jenny och bara är. haha! skönt att ta det lungt nu. Ska upp runt sju imorgon och spela ottarscupen. Hoppas det blir kul och inte allt för varmt. Nej nu ska jag gå och byta kläder eller nått! haha. hejsvejs


I belive in miracles, you sexy thing



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0