Halloj halloj

Nu ligger jag i sängen och ska alderles strax sluta ögonen och tänka på nått bra :) , vet inte riktigt på vad men det fixar sig nog. Jenny kom ju som sagt hit ikväll, vi satt på mitt rum först och lyssnade på lite musik och så. Efter ett tag så ringde Martin och frågade om han fick komma och leka med oss. Så han kom hit och vi spelade lite guitar hero, han lärde sig till slut faktiskt. Han åkte efter ett tag och jag började laga mat, det blev tacos. Satt ute i solen och käkade och lyssnade på musik, mamma kom och joinade oss efter ett tag. Efter maten så blev det jordgubbar med glass, GOTT! alltid gott med jordgubbar, när jordgubbarna var slut så gick jag och jenny ut med Ester, gick inte så jätte långt. kanske två kilometer. Jävlar vad med flugor det var då, höll ju på att bli tokig. Vi kom hem hit och började kolla på hem till midgård, alltid lika kul att titta på det :D haha! Jenny åkte hem runt halv elva kanske klockan var. Jag fortsatte kolla och kollade runt lite på datorn. Efter en halvtimme så ringde Sara och frågade om hon och Emil fick komma och kolla på kattungarna, så det gjorde vi i en timme ungefär, kul kul :) Dem åkte hem och jag gick upp och lag mig, hann även med ett litet samtal till min vän jenny :d hehe! Jag har typ glömt bort tusen gånger att jag ska på jobbintervju imorgon, jag är inte ensam om att glömma det heller, heh! men det kanske är för att man inte är så jätte sugen på att åka dit.. Kan det vara så? hehe :P . Ska ta 12.25 bussen med Jenny in till stan och möta upp Elina. Dem ska nämligen också på arbetsintervju imorgon. Det är på Provoice, där man säljer strumpor och kallingar, alltså ringer runt till folk. INTE min grej alls.. Jag vet inte hur det blir, får se hur det går. I veckan tänkte jag hinna med att hjälpa mormor och morfar med flytten, eller rensa undan saker iallafall och fota det som ska säljas ;) Nu ska jag sova innan jag somnar :P pusspuss


Jordgubbaar :D:D:D


Kommentarer
jennythepenny

jag diggar den där bilden stenhårt! ;D haha,pusspåre!

2009-07-06 @ 11:55:04
URL: http://linnlandberg.blogg.se/
Amanda

till jennyn: häärligt då, jag tog den ju bara för din skull ;) haha:D

2009-07-07 @ 00:09:42
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0