Godmorgon godmorgon

Är uppe med tuppen idag också, ska ju till Niccole idag. Och mamma är så snäll så att hon skjutsar mig, men hon var tvungen att gå ut till djuren innan, så jag vet inte när vi kommer iväg. Det kanske blir om en timme, Hoppas vi kommer iväg så snart som möjligt så att jag hinner träffa henne lite eftersom att vi ska ta bussen runt tre kanske och träffa emil i stan. Ikväll får vi se vad som händer, är lite sugen på att åka till Ön och dansa ;) det skulle vara kul, men det finns liksom ingen skjuts så det får vi se hur det blir med det. Hade träning igår egentligen, men jag hade inte tid för jag var tvungen att städa undan i mitt rum, ska byta ut en byrå så att det blir lite bättre här inne. Mamma kollade ju som sagt igenom en massa böcker igår och så hittade hon namnboken och så frågade hon om Colle och Emil kommit på nått namn än, men det har de ju inte. Så jag tar med den så kan vi kolla lite i den ;) . Tänkte att jag skulle skriva lite när jag en då satt här, men jag kommer inte på nått att skriva om. Så det blir inte så ;) ha det bra idag :d puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0