..

Fy fan va jag inte vill bo här, jag vill ha en egen lägenhet där man kan bestämma själv, jag vill ha körkort så jag kan ta mig någonstans, jag vill kunna bestämma över mig själv, jag vill inte vara liten längre. Jag hatar verkligen att bo här utan körkort eller nått sånt, man blir så jäävla låst. Finns ingenting man kan göra utan att fråga mamma eller pappa om dem kan skjutsa, så jävla less på det just nu så det finns inte. Fyfan!

Gårdagen var riktigt rolig, familjen var i Gävle hela dagen och shoppade lite och så, hittade lite saker. sen åkte vi hem och jenny och martin kom hit, efter ett tag åkte Martin hem och jag, jenny, mamma och pappa åkte mot Hedesunda till Ön. Jävla drag var det iallafall, mycket folk. Riktigt roligt tyckte jag. Åkte hem runt kvart över ett och vi skjutsade hem jenny och sen hem, och då drog jag hem till Robin på efterfest, det var lagom med folk där, haha det var bara jag och Camilla som röjjde! vi dansade röven av oss. Sen så sov jag där också, fick sova på golvet. inte skönt. hehe! Det var upptaget överallt så jag och robin skulle dela på en soffa men han knuffade ner mig så det blev golvet haha! hae lite ont i ryggen när jag vaknade. Erik och Camilla låg i andra soffan i vardagsrummet och där hade de jävligt hög musik och de var på hela natten, tills jag lessnade runt sju eller nått när Lars kristerz hade hakat upp sig.. jobbigt! menmen.. dagen har gått åt till Tv:n Vi har kollat på tre filmer tror jag, Grabbarna gjorde fattiga riddare också, SKIT GODA! skön dag har det varit idag iallafall, bara legat och degaat och garvat. Dem är roliga dem där ;) .. Nej nu tänkte jag få i mig nått att äta och träna lite.

Jag vet att du stället upp, jag är jätte tacksam för det. Och du kan faktiskt inte säga "vad får jag tillbaka för det?" för det har inte hänt mer än en gång. Jag brukar inte bete mig så här. Jag blev bara arg på dig när du snackade en massa om saker du inte vet ett skit om. Därför stack jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0