-

Vi är så lika varandra, du är du och jag är jag. men någonstans så känns det som att du är jag och jag är du. Ingen ger sig. Ingen har fel. Ingen säger förlåt. Båda säger dumma saker. Men endå så tycker jag att jag inte har fel. och det är precis så du också tycker, och det vet jag. För jag har kännt dig i snart 4 år. Och jag har varit med om värre fighter. MYCKET värre. Det är helt sjukt vad mycket dumma saker vi har gjort mot varandra. Men den sak du gjorde mot mig, det är något som kommer finnas inom mig för all framtid. Men det är något jag inte tänker på. För det är så pass länge sedan. Men du ska veta att du är den som jag älskar att vakna upp med varje morgon, du ska veta att du är den som jag älskar att somna med varje kväll. Du gör mig glad, du gör mig arg. Ledsen gör du mig inte längre. För du har vuxit i mina ögon. Det är synd bara att det tog så lång tid för dig att göra det. Jag älskar dig från djupet av mitt hjärta. Men jag hatar det här. för dig kan man verkligen bli tokig på. Jag vet att jag inte är någon ängel. Jag är nog ännu värre än dig. Men jag är för stolt för att visa att jag har fel. Jag är för stolt för att säga förlåt. Jag är svag innerst inne. Men den sidan är den sida som jag skäms över att visa. Jag är hellre arg än ledsen. Du sårar mig med dina ord. Jag sårar dig med mina ord. Jag vet! Jag tänker inte sitta och skriva här att det bara är du som dummar dig. För jag dummar mig lika mycket jag!


Oftast är det så att folk sitter och skriver om hur dum någon annan är och vad den har gjort. Men man glömmer oftast vad det är man själv har gjort. I vissa situationer så är det bara en som är dum. fine! men i de flesta situationer så är båda dumma. Men man tänker bara på vad den andra gör, och inte vad den andra gör, och så får man en massa medlidande av personer som inte har hört den andras version av saken. Man ska fan passa sig för att dömma folk i förväg när man inte vet vem det är, utan man har bara hört en massa saker som är dumma. Då tror man att den personen är dum hela tiden och då fattar man en uppfattning om personen dom dum! Därför ska man passa sig för att dra en slutsats att personen är dum, när man bara har hört en massa skit och den inte ens har gjort en själv nånting.

Vet inte om ni fattade nånting av det där men skitsamma ni behöver inte läsa om ni inte vill!!!!


Kommentarer
jennythepenny

jag fattade,å det är bra att du skriver av dig,man mår faktiskt lite bättre då. :) <3

2009-01-30 @ 21:36:32
URL: http://somjagvill.blogg.se/
Bloggar:n

Bra det, ja man brukar ju faktiskti känna sig lite bättre då :) <33

2009-02-01 @ 10:30:37
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0