trött..

Nu sitter jag här igen, kom hem för ett tag sedan, jag har varit hos min moster och klippt mig :) skojjskojj.. Gick runt lite på stan och kollade lite efterråt och hittade en tröja och en tunika typ, för 49.50 kr styck. jag är ganska bra på att fynda jag. Ska gå och sova snart så jag orkar plugga hela dan imorrn, tänkte att jag skulle få så mycket som möjligt gjort imorgon så har jag mera ledigt på fredag.


Jag har tänkt på en sak. fan va folk klagar hela tiden på att man bråkar med sin pojkvän och sådär. Jag var lite små ledsen idag för jag och fredrik tjaffsade lite. Men efter ett tag så kom jag på hur mycket skit en del går igenom. En del förlorar någon nära de älskar endel har det allmänt pissit. och här går jag och gnäller över skit saker. Det är många andra som gör det också. Därför ska jag börja tänka mera possitivt på sådana saker. jag tycler faktiskt att jag brukar tänka ganska positivt eller jag visar iallafall att jag är positiv. Men ibland så kan jag bli less på skit saker, och då är det bara tänka på dom som har det värre för det funkar iallafall för mig.

Nu ska jag gå ner till min älskade mamma som bakar muffins :) , kanske ta hand lite om pappa och jakob också eftersom de är sjuka ;) hejdå allihopa! godnatt. <33


Kommentarer
Anna

Ja det har du rätt i, det finns alltid någon som har det värre men för det kan de vara jobbigt för en själv med me aa, knas det där :P hoppas du får mkt gjort idag ;)

2009-01-22 @ 09:01:13
URL: http://nets.blogg.se/
Niccole

Du har så rätt! du är alltid possitiv jämfört med vissa andra iallafall, Man ska vara så glad man kan och ta vara på det man har då mår man så mycket bättre! sen måste man få vara ledsen ibland också!



Plugga gärnet idag nu sötnos! <3

2009-01-22 @ 09:57:38
URL: http://tvaungaforaldrar.blogg.se/
Bloggar:n

Till Anna:

Ja det gör ju det, ja det är klart det är jobbigt för en själv också ibland så är det ju för alla, det är knasigt med allting ibland. ja det hoppas jag också ;) <3

2009-01-22 @ 14:28:19
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
Bloggar:n

Till Niccole:

Haha ja det är jag ju ;) ja man gör ju det. Och det är många som inte förstår det. Ja det är klart att man måste få vara ledsen. Det behöver alla vara. Ja det ska jag göra, gör det du också! :) <33

2009-01-22 @ 14:29:29
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0